Algemeen SHKKBestuur en vrienden SHKK

Receptie en viering ‘125 jaor Unze Tente’

Woensdagavond 6 september ’23 werd door het bestuur van verenigingsgebouw Wilhelmina ‘125-jaor Unze Tente’ met een zeer druk bezochte receptie gehouden

Wij mochten als SHKK een expositie verzorgen over 125 jaar gebouw (zie onderstaande afbeeldingen)

De voorztter René Vering opent de receptie

Wethouder W.Wassink voerde namens de gemeente Winterswijk het woord en had voor het bestuur nog een verassing in petto! De vereniging ontving van locoburgemeester Wassink een Koninklijke Erepenning. ‘Sinds de oprichting op 4 mei 1898 heeft Vereniging Wilhelmina heel wat volksfeesten, muziekavonden en bijeenkomsten meegemaakt. Het gebouw, ‘de Tente’, is in 125 jaar uitgegroeid tot het kloppend hart van Kotten. Wat een geweldige mijlpaal!’ Aldus locoburgemeester Wassink. Van harte gefeliciteerd!

De receptie werd een gezellig feestje!