Algemeen SHKKBestuur en vrienden SHKK

SHKK ontving ‘Beste Naoberprijs 2023”

De burgemeester was vanmorgen (1 juli ’23) al vroeg uit de veren en toog naar verenigingsgebouw Wilhelmina. Daar ontvingen wij uit zijn handen de ‘Beste Naoberprijs 2023. Wij vinden dit als stichting een zeer mooie waardering van ons werk en zijn er zeer verguld mee!

Prijs Beste Naober

De raad van de gemeente Winterswijk heeft de prijs ‘Beste Naober’ ingesteld. Met het toekennen van deze prijs wil de raad zijn waardering tot uitdrukking brengen voor personen, bedrijven of organisaties, die een opmerkelijke bijdrage hebben geleverd aan de verbetering van de onderlinge betrekkingen tussen de inwoners van de gemeente Winterswijk en die van haar Duitse buurgemeenten.

Wat is de prijs ‘Beste Naober’?

De prijs bestaat uit een bedrag van € 1.000,-, een bronzen beeldje van de beeldhouwster G. Grijsen-Schukkink uit Winterswijk Ratum en een oorkonde. De prijs wordt eenmaal in de twee jaar door de gemeenteraad toegekend.

Voor wie is de prijs ‘Beste Naober’?

De doelgroep bestaat uit personen, bedrijven of organisaties, die wonen of gevestigd zijn in de gemeenten Winterswijk, Bocholt, Borken, Rhede, Südlohn of Vreden. Voor meer infoover de Naoberprijs van de gemeente Winterswijk klik dan hier!

Cheque
Beeldje van kunstenaar mevrouw Grijsen