Boekpresentatie deel 2 boek Historische Kring Kotten

Boekpresentatie deel 2 boek Ontmoet de historie van Kotten

In de afgelopen jaren hebben diverse leden, maar ook enkele oud-Kottenaren stukjes geschreven over de geschiedenis van de buurtschap Kotten. Nadat in 2016 de SHKK het boek ‘Historische Kring Kotten ontmoet de historie van Kotten in ‘De Ontmoeting’ uitkwam, verschijnt op zondag 13 november deel twee.

Een mooi Sinterklaas en/of Kerstcadeau dient zich aan als aanvulling op deel 1.

Het 167 pagina’s tellende boek, uitgevoerd met een luxe harde omslag, zal op zondag 13 november in gebouw Wilhelmina worden gepresenteerd. De presentatie wordt omlijst met unieke video’s uit het archief van de SHKK en een korte introductie van enkele onderwerpen uit het boek. Rondom het boek van 167 pagina’s met hard kaft wordt een programma gepresenteerd met unieke video’s uit het archief van de SHKK en een korte presentatie over onderwerpen uit boek.

De middag begint om 14.30 uur en de zaal is vanaf 14.00 uur open. Na de presentatie wordt het boek ter verkoop aangeboden voor de unieke prijs van € 21,95 per boek. Hierna bedraagt de verkoopprijs € 24,95 per boek. Bestellingen kunnen worden gedaan via de site van de Stichting Historische Kring Kotten: https://historischekringkotten.nl door het contactformulier in te vullen, of door één van de Vrienden van de SHKK te benaderen. In Winterswijk is bezorging mogelijk en daarbuiten wordt het boek per post verzonden. Over de zending dient men de portokosten extra te betalen. Met andere woorden: een komst naar Kotten op 13 november a.s. is lonend!